Wystąpił błąd w tym gadżecie.

niedziela, 8 marca 2015

Trzecia plama - 8 marzec, życzenia, zakupy ~ Dzień kobiet ^^


Cześć :>

Pewnie wiele z was zostało już obdarowane pięknymi kwiatami czy po prostu życzeniami, bo w końcu najważniejsza jest pamięć...



Jakie są wasze ulubione kwiaty? ~ ja osobiście bardzo lubię frezję, możliwe że z sentymentu, bo jako mała dziewczynka dostawałam malutki bukiecik, w ten właśnie dzień od taty. :)


Jako kobieta też życzę wam wszystkiego najlepszego i abyście spędziły ten dzień z uśmiechem na ustach! ^^



Oczywiście w taki dzień nie obędzie się od małych ucieszek, a galerie, kawiarnie i restauracje są wypełnione po brzegi... Ja też zrobiłam sobie tę przyjemność i wybrałam się wraz z mamą na malutkie zakupy :>. 


^Co z kosmetyków:

~peeling cukrowo-solny: olej arganowy i figi z Green Pharmacy - peelingi z tej serii są świetne, miałam już różany i oliwkowy. Ten jak na razie najbardziej zauroczył mnie zapachem.

~odżywka BB z Biovax kreatyna + jedwab - ostatnio brakowało mi czegoś do pielęgnacji moich napuszonych włosów ;), mam nadzieje, że jakoś się sprawi (kupiłam, bo był na promocji w hebe)

~nivea pearl&beauty - mój absolutny nr.1,zawsze się sprawdza i bardzo ładnie pachnie. Zazwyczaj kupuję ten większy 250ml...


~korektor rozświetlający pod oczy Lovely - coś do zakrycia pandy ;)
~lakier z Wibo mixsand - bez maziaczka do pazurków się nie obejdzie.


^Co tam jeszcze:
Dawno już nic nie kupowałam w New Yorkerze, kilka razy przejechałam się na świetnej jakości tych ubrań i same w sobie często wyglądają hmm... jak wyciągnięte z gardła (?)

... ale, dziś trafiłam na dwie fajne rzeczy :D



*Te jegginsy są super,mają fajny mocno niebieski kolor i nie są o 15cm za długie, jak się mi niestety zazwyczaj trafia ze spodniami w sieciówkach... 
(79,95 New Yorker)





*Koszulka, koszula(?)- bluzka :), którą od dawna szukałam. Zafascynował mnie ten cudny zamek na czarny pasie z przodu. Właśnie brakowało mi takiej eleganckiej białej koszuli i już mam :3.

nawet pani kasjerka przy kasie powiedziała, że ostatnio ma manie na punkcie tej bluzki ;)
(59,95 New Yorker)



To tyle z moich zakupów, może nie jest tego wiele, ale osobiście jestem zadowolona. Potem jeszcze wpadłyśmy z mamą na jakieś ciacho i do domciu. 





~A jak wy spędziłyście Dzień Kobiet? ~
~Papatki~

3 komentarze:

  1. Dzięń Kobiet niestety w domu ale była kolacja i kwiaty i komedia romantyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie jest poczytać ;)dzień kobiet łącznie z córkami jest nas trzy w domu;)kwiaty, ciasto, kawa dla nas i spacer;)

    OdpowiedzUsuń