Wystąpił błąd w tym gadżecie.

sobota, 21 marca 2015

Po reklamach... gdy czas ucieka. - Plama czwarta.

Cześć :)

ostatnio dłuuugo już nie pisałam, jakoś trudno było mi zebrać się w sobie, bo w tygodniu wcześnie rano wychodzę, a wracam wieczorami ;(. Podziwiam was dziewczyny, że macie i pomysły i wytrwanie by codziennie pisać notki! (dzięki wam nie nudzę się w drodze, podczas jazdy autobusem :D)

.
.
 . 

Co tam ostatnio wpadło w moje łapcie? :D

 ~taak, teraz i ja mam swoją Tangle Teezer! zaraz jak przyszła paczka z zamówieniem (w internetach o wiele tańsza) musiałam ją wypróbować! Super sobie radzi z moją ogromną ilością włosów. ale przez pierwsze parę minut masowałam sobie nią twarz (haha), bardzo przyjemne x).

~upiększający krem BB z Garniera 5 w 1, cera normalna. kupiony na promocji w Rossmanie, odcień bardzo jasny (rzeczywiście odpowiedni).

~Nivea szampon z odżywką też kupiony na promocji, zobaczymy jak się sprawdzi, po nieudanej Alterrze.

~peeling z Under 20 ostatnio pojawiły się u mnie znów nieznośne pryszczyki... po nim skóra jest mięciutka i wygładzona :).


Paczuszki ~wygrane~ 

Muszę się wam pochwalić co mi szczęście dopisało.
Nagroda z blogu Iki , jeszcze raz Ci dziękuje ;).

~peeling z Naturia miałam kiedyś kawowy, potem jakoś o nich zapomniałam, a były całkiem niezłe. Ten cudnie pachnie, orzeźwiająca gruszeczka ^^

~baby lips electro szczerze, na myśl o tym kosmetyku od razu przychodziła mi komiczna reklama z Musiałem :D. Zapach przyjemny, coś mi przypomina, ale nie mam pojęcia co (guma do żucia>?)

~lakier life 57 uwielbiam lakiery tej firmy, mam całkiem sporą ich kolekcje. Za zielonym na paznokciach nie przepadam, ale ten kolorek jest śliczny, taki wiosenny, na pewno niedługo nim coś maźne ;)



Druga paczuszka przywędrowała do mnie od Cathy.

Bardzo się ucieszyłam z kosmetyków Balea, bo jest to u mnie nowość i zwyczajnie nie mam zbytnio do nich dostępu. Dziękuje Cathy! :)

~szampon i odżywka łał znów skądś kojarzę zapach, słodziutki ^^. Na razie grzecznie czekają w koszyczku aż wykończę resztki innych, ale już nie mogę się doczekać aż wypróbuje :). Boję się tylko tej objętości, bo z moją ilością włosów to może być aż niebezpieczne (haha) :D.

~mydełko w płynie jak to cudnie wygląda *-*, morski kolor i do tego te malutkie drobinki... Zapach zielonej herbaty <3

~herbatka Teekanne i próbki kremików paczuszka przyszła rano, więc spróbowałam od razu herbatki z mamusią. Jestem bardziej kawoszką i jak rzadko herbatki mi smakują, to ta bardzo! Będę poszukiwać w sklepach ^^.






~krem do rąk zapach Pitai i mleczka kokosowego
PO PROSTU BOMBA! użyłam raz w szkole i zapach rozniósł się po całej klasie, a jako iż jest to typowo żeńska klasa, od razu padły pytania "Kto ma takie perfumy?" "Ej, co tak pachnie?" itd... Mnie samą zapach zwalił z nóg od pierwszego użycia ;). Jak mam ze sobą to koleżanki od razu chcą pożyczyć oraz pytają skąd mam :D.
Na tę chwilę kremu jest jeszcze sporo, ale co ja zrobię gdy się skończy? (Muszę poszukać dostępu do tej firmy ;))













Co mam na pazurkach?


od paru dni trzymają się u mnie lakiery, które widzicie na zdjęciu wyżej. Golden Rose rich color 113 oraz wibo Express growth 310(?)

zaznaczę, że nieprzyjemnie się nimi niestety mazia, ale może to ze względu na to, że kupiłam je dość dawno(?). Choć wydaje mi się, że od początku był z nimi kłopot. Są ciągnące, mimo długiego odschnięcia podatne na wgniecenia...











Pozdrawiam
~Papatki~


12 komentarzy:

  1. świetne produkty;)
    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka szczotka to coś co by i mi sie przydało.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, bardzo fajne wygrane a szczotkę TT też mam w planach :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą samą szczotkę TT i bardzo ją lubię :) według mnie jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranych!

    Fajny kolor ma Twoja szczotka. Ja przez kilka lat miałam seledynową, a teraz kupiłam pomarańczową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też zastanawiałam się nad kolorem seledynowym ;)

      Usuń
  6. Też mam tą wersję TT i krem do rąk Balea ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne kosmetyki i gratuluje wygranych ;D

    OdpowiedzUsuń