Wystąpił błąd w tym gadżecie.

wtorek, 3 marca 2015

Plama druga - krem do rąk Avon care

Cześć :)

Już jakiś czas temu odebrałam swoje zamówienie z avonu i udało mi się już wyrobić zdanie o paru rzeczach. Wypada zacząć pozytywnie, więc: krem do rąk z serii Avon care: Jasmine with vitamin e & glycerine


Według producenta... Glicerynowy krem do dłoni i paznokci z jaśminem i witaminą E. Bogata formuła, która łatwo się wchłania pomaga odbudować poziom nawilżenia skóry i sprawia że paznokcie wyglądają zdrowo i się błyszczą [...]


Moim zdaniem... krem łatwo się wchłania, nawilża, skóra pozostaje mięciutka i przede wszystkim pięknie pachnie (muszę się przyznać, zdarza mi się wdychać zapach prosto z opakowania ^^). Zapach jest delikatny, trochę kwiatowy, w sumie nie wiem do czego po porównać *pewnie tak pachnie jaśmin :D*
Coś co od razu rzuca się w oczy - opakowanie. Jest przeurocze, idealne do zabrania ze sobą w torebce. Kremik jest wydajny i co jest jego dodatkowym plusem - cena *4.99 w promocji katalogu 4/2015*

5/5

Z pewnością jeszcze zakupię, gdy dokończę. Jednakże nie mogę się doczekać powrotu kremiku o zapachu magnolii (który był moim początkowym celem)



Na pazurkach mam lakiery:
~wibo glamour satin nr 3
~life nr 07

4 komentarze:

  1. ja jakoś nie kupuję kosmetyków z Avonu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Często zamawiam kosmetyki Avon, niektóre są świetne, niektóre średniaczki. Tego kremu jeszcze nie miałam, ale myślę, że kiedyś zamówię. Widziałam, że często jest w promocji.
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki z avon jakoś mnie nie przekonują. :)

    OdpowiedzUsuń