Wystąpił błąd w tym gadżecie.

poniedziałek, 2 marca 2015

Pierwsza plama

Cześć, miło że jesteś :)

Po pierwsze...
Nie będę się z tym ukrywać, że jest to mój pierwszy blog i kompletnie nie jestem w temacie prowadzenia jakichkolwiek zapisów na swój temat, jednakże wszystkiego w życiu trzeba spróbować,  tak więc jest- moja ściana.

O czym będzie blog?

O mnie. Czyli z pewnością będzie zmienny i na swój sposób dziwny(?). Oczywiście nie błyszczę niespotykaną oryginalnością i nie chcę Cie wprowadzić w maliny, chwaląc się odmiennością, której zapewne nie posiadam. Jednakże załóżmy iż będzie o różnej tematyce :)

Kim jestem?

Hm..bardziej odpowiednim pytaniem będzie czym się interesuję/interesowałam przez ostatni czas...
Przeszłam już przez dłuuuugą wyboistą drogę "miłości" do japońskich animacji i rysuneczków, chociaż od czasu do czasu dalej lubię sobie coś takiego zerknąć. Aktualnie bardziej ciągnie mnie do koreańskich serialików(dram), haha ta Azja jednak we mnie na długo zostanie :).



Ogólnie od niedawna rozpoczęłam przygodę z czytaniem blogów i te wszystkie recenzje, zdjęcia, *buf paf*- zostały w mojej głowie i przerodziły się w pomysł- Też chcę zrobić coś takiego~! ;___;

Podstawowe interesowanie się kosmetykami zaszczepiła we mnie moja najlepsza przyjaciółka.

LAKIERY... Tak zaczęło się od tych małych cudeniek, których jest niezlik w moim pokoju. Pomalowane paznokcie-bez tego ani rusz.



Nie zanudzając więcej, bryzgam pierwszą plamę i liczę na to, że uda mi się poprowadzić coś interesującego.
 

                                                                   ~Papatki~

2 komentarze: